Τα προσφυγικά ακόμη ψάχνουν....στέγη
Γιάννης Σιδέρης Στην Ελλάδα ο διάλογος ποτέ δεν ωριμάζει. Σαπίζει εξ αρχής. Πριν καμιά 25ριά χρόνια, όταν η Βάσω Παπανδρέου ήταν υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, είχε την εξαιρετική ιδέα να κατεδαφιστούν τα ετοιμόρροπα προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, και να μείνει μόνο η τελευταία σειρά. Στον χώρο που θα απελευθερωνόταν θα γινόταν ένα πάρκο και στην τελευταία σειρά των σπιτιών, αφού θα ανακαινίζονταν χωρίς να αλλοιωθεί η αρχιτεκτονική τους και η όψη τους, θα γινόταν ένα «Μουσείο της προσφυγιάς». Το πάρκο θα συνεχιζόταν και στο χώρο που θα απελευθερωνόταν μετά τη μετακίνηση γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό, και η Αθήνα θα αποκτούσε ένα χώρο πρασίνου που τόσο λείπει στην πνιγηρή πρωτεύουσα, ενώ η ελληνική προσφυγιά με τη ματωμένη ιστορία, το μνημείο που της άξιζε. Με το που το ανακοίνωσε ακονίστηκαν τα ανακλαστικά της Αριστεράς του Όχι. Ο Νίκος Κωνσταντόπουλος, πρόεδρος τότε του Συνασπισμού ...