Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα και της άρπαξαν 180.000 ευρώ.
Ένα από τα μεγαλύτερα περιστατικά τηλεφωνικής απάτης των τελευταίων μηνών ερευνούν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσπρωτία, όπου μια 86χρονη γυναίκα έχασε περισσότερα από 180.000 ευρώ, πέφτοντας θύμα επιτήδειων. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, οι δράστες κατάφεραν να την πείσουν ότι επίκειται αλλαγή του νομίσματος στη χώρα και ότι έπρεπε άμεσα να αντικαταστήσει τα μετρητά που διατηρούσε στο σπίτι της, χρησιμοποιώντας ένα σενάριο που παρέπεμπε στη μετάβαση από τη δραχμή στο ευρώ. Σύμφωνα με την καταγγελία της ηλικιωμένης, όλα ξεκίνησαν όταν δέχθηκε τηλεφώνημα από άνδρα, ο οποίος παρουσιάστηκε ως λογιστής. Ο άγνωστος ισχυρίστηκε ότι επρόκειτο να εφαρμοστεί άμεσα αλλαγή νομίσματος και ότι, για να μην χάσει την αξία των χρημάτων της, έπρεπε να τα παραδώσει για να αντικατασταθούν με τα νέα χαρτονομίσματα. Οι επιτήδειοι φρόντισαν να την κρατήσουν για αρκετή ώρα στη γραμμή, δίνοντάς της συνεχώς οδηγίες και καλλιεργώντας αίσθημ...