Ανέσυρα μια παλιά φωτογραφία, από το αρχείο μου..................

Ανέσυρα μια παλιά φωτογραφία, από το αρχείο μου,

για να την αφιερώσω στον φίλο μου Χρήστο Γκότση

που έφυγε τόσο νωρίς για την γειτονιά των αγγέλων.

Στη φωτογραφία διακρίνεται πρώτο πλάνο 
ο Στέλιος Βαμβακάρης (μπουζούκι) 
και πίσω στα ντραμς ο φίλος μου Χρήστος Γκότσης 
που έκανε μια λαμπρή καριέρα στη μουσική 
παίζοντας σε πολλά σχήματα.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι από το 1972
 και περίπου δύο μήνες από τον θάνατο 
του αειμνήστου Μάρκου Βαμβακάρη 
(Πατριάρχη του Ρεμπέτικου) 
που έφυγε από τη ζωή στις 8-2-1972.
Τα υπόλοιπα 6 άτομα της οκταμελούς ορχήστρας
 δεν φαίνονται στην φωτογραφία.
"Ήταν τότε που για 6 μήνες παίζανε με τον Στέλιο 
ολόκληρη την χειμερινή σεζόν"
μου είχε πει για την φωτογραφία ο Χρήστος
όταν μου την έδωσε.

Πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ο Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων "ενόχλησε", διότι τοποθετεί τεκμηριωμένα τον άνθρωπο έξω από την Αφρική;

Κάντε έναν μικρό κόπο και διαβάστε το. Ίσως το βρείτε πολύ ενδιαφέρον.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ; Αυτό είναι το ...κόλπο, για να μην σας τσιμπήσουν τα κουνούπια ΠΟΤΕ!

Θλίψη προκαλούν οι φωτογραφίες από το εσωτερικό της ιστορικής επιχείρησης Kallas beach

Η Άλγεβρα δεν είναι επινόηση των Αράβων. Αυτό είναι λάθος!

Για πρώτη φορά στη δημοσιότητα η λογοκριμένη ταινία για τον αρχάνθρωπο των Πετραλώνων!

Κόρινθος: Από θαύμα βγήκε ζωντανός, ο φίλος μας ο Τάκης. Τροχαίο, με εγκατάλειψη, δυστυχώς.

«Πόσο ακόμη θα ανέχεστε αυτή την ξεφτίλα στην Επίδαυρο;»