Ένα θαλάσσιο πλάσμα που ζει στη στεριά και που θα ήθελε να μπορούσε να πετάξει.

Κάποιες φορές αισθάνομαι, παράξενα, σαν όπως
να έχω φτάσει ναυαγός, σε τούτον τον πλανήτη
κι έχω γνωρίσει αρκετούς, ανθρώπους, που παρόμοια
μου έχουν πει αισθάνονται, από παιδιά που ήταν.
 
Μικρός, φοβόμουν να το πω, ακόμη και σε φίλους
ίσως γιατί περίγελος, εύκολα θα γινόμουν 
μα τώρα πια ξεπέρασα αυτές μου τις φοβίες
και λέω τι αισθάνομαι, ελεύθερα, με θάρρος.
 
Σαν ναυαγός αισθάνομαι, μηνύματα που στέλνει
σε κάποιους άγνωστους, γνωστούς, ανθρώπους, σαν κι εμένα.
                                Πάν Καρτσωνάκης
Υ.Γ: Αφιερωμένο εξαιρετικά σε κάποια υπέροχη ύπαρξη.
Μια παράξενη πανέμορφη γοργόνα που ήλθε ξαφνικά, 
από άλλο γαλαξία, στην ζωή μου όπως μου έλεγε, 
κι έφυγε το ίδιο ξαφνικά αφού ήμουν κι εγώ από άλλον γαλαξία.
Συμπτωματικά  βρεθήκαμε, μου έλεγε, εμείς οι δυο στην γη
 και από κάποιες συμπτώσεις θα χαθούμε και πάλι στο αχανές Σύμπαν.
Ποίηση είναι το ημερολόγιο που κρατάει 
ένα θαλάσσιο πλάσμα που ζει στη στεριά 
και που θα ήθελε να μπορούσε να πετάξει.
Carl Sandburg
Αμερικανός ποιητής  (1878-1967)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ο Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων "ενόχλησε", διότι τοποθετεί τεκμηριωμένα τον άνθρωπο έξω από την Αφρική;

Κάντε έναν μικρό κόπο και διαβάστε το. Ίσως το βρείτε πολύ ενδιαφέρον.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ; Αυτό είναι το ...κόλπο, για να μην σας τσιμπήσουν τα κουνούπια ΠΟΤΕ!

Θλίψη προκαλούν οι φωτογραφίες από το εσωτερικό της ιστορικής επιχείρησης Kallas beach

Η Άλγεβρα δεν είναι επινόηση των Αράβων. Αυτό είναι λάθος!

Για πρώτη φορά στη δημοσιότητα η λογοκριμένη ταινία για τον αρχάνθρωπο των Πετραλώνων!

Κόρινθος: Από θαύμα βγήκε ζωντανός, ο φίλος μας ο Τάκης. Τροχαίο, με εγκατάλειψη, δυστυχώς.

«Πόσο ακόμη θα ανέχεστε αυτή την ξεφτίλα στην Επίδαυρο;»