Υποκρίνομαι. Λέω ψέματα, στον εαυτό μου....

Κάθε φορά που ταξιδεύω σε θυμάμαι
φευγάτη, μια σκιά, ένα άρωμα
μια παρουσία,
μία αίσθηση δίπλα μου, κοντά μου.

Μέσα στο μυαλό μου και τόσο μακριά μου.

Κάθε φορά που ταξιδεύω
λέω ψέματα στον εαυτό μου
υποκρίνομαι
πως είμαι αυτός που έσπασε το τσόφλι του
και είναι ναυαγός στην γενέθλια πόλη του.

Υποδύομαι ρόλους περιηγητών,
εξερευνητών
και πως ταξιδεύω δίχως χάρτες και πυξίδα
προορισμό και χρονοδιαγράμματα.

Κάθε φορά που ταξιδεύω
μνημονεύω φίλους παιδικούς
που έχουν πια πεθάνει,
πίνω  νερό της βροχής
και τραγουδάω στιχάκια μονότονα
 παλιά και μισοξεχασμένα
για μια πολιτεία που έχασα
κερδίζοντας τον κόσμο.
               Καρτσωνάκης Πάν


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ο Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων "ενόχλησε", διότι τοποθετεί τεκμηριωμένα τον άνθρωπο έξω από την Αφρική;

ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ; Αυτό είναι το ...κόλπο, για να μην σας τσιμπήσουν τα κουνούπια ΠΟΤΕ!

Κάντε έναν μικρό κόπο και διαβάστε το. Ίσως το βρείτε πολύ ενδιαφέρον.

Θλίψη προκαλούν οι φωτογραφίες από το εσωτερικό της ιστορικής επιχείρησης Kallas beach

Η Άλγεβρα δεν είναι επινόηση των Αράβων. Αυτό είναι λάθος!

Για πρώτη φορά στη δημοσιότητα η λογοκριμένη ταινία για τον αρχάνθρωπο των Πετραλώνων!

Κόρινθος: Από θαύμα βγήκε ζωντανός, ο φίλος μας ο Τάκης. Τροχαίο, με εγκατάλειψη, δυστυχώς.

«Πόσο ακόμη θα ανέχεστε αυτή την ξεφτίλα στην Επίδαυρο;»